Busvissel!~

Va iväg o träna idag efter jobbet o det va ett galant skönt axel pass!
och så slet jag brutalt sönder lite fibrer i vaderna oxå Muwhaha! åker bil till jobbet imorgon endå så vafan spelar de för roll om man kan gå eller inte.. SKa tugga gott nötkött och softa till teven nu och låta återhämtningen och magnesiumet ha sin verkan, och Bcaa Eaa Whey100% och en o annan kapsel för leder och såntdär...

Ska fixa tickets till Flickan som lekte med elden, och sen gå se den, ska spela roulette om vem jag ska ta med, det kanske blir du ;)

Men knappast vet nog redan vem jag ska ta med Höhöhö...

Höll på hamna i hisingen idag påväg hem från jobbet, Elinore va smart nog att komma med en lysande ide innan det hände haha hade brottom hem idag oxå..

Vafan va det jag skulle skriva... allt jag har skrivit hittils e bara massa skit i väntan på att jag skulle komma på vad det va jag skulle skriva men det verkar inte dyka upp så skit samma kan inte sitta här hela kvällen...

Förresten, i helgen händer det grejer!..Bye~


Kommentarer
Postat av: amanda janson

haha tack

2009-09-16 @ 20:44:04
URL: http://amndaajansn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0