Fan vad mycket skit det är på teven...

Haha men skit i det nu, käkat som fan idag efter jobbet,
 och den äckliga mättnaden börjar försvinna nu o då växer suger för att sticka iväg o träna men det är dax att vila lite idag så de får la bli en soft slapp kväll hemma i soffan bara jag och Cezz,
 hunden asså ingen hotbabe som kallas Cezz haha...

 Fan just när jag trodde att det skulle bli en lugn kväll vill syrran snacka med mig.. yeye de la klart man gör det då~

Här har ni nåt att kolla på så ni inte dör av uttorkning.. uttråkning..man ska dricka mycket när man tar kreatin glöm inte det!


:devil:

Kommentarer
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Och du kan ju sluta fota mig när jag försöker pilla på min bil.. inte coolt grabben!!

2009-08-22 @ 16:00:09
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0