Oskuld...

För första gången så gjorde jag nåt jag aldrig gjort förut... Jag körde Axlar och Vader i samma pass. o det va jävligt gött~
En massa dårar som tjötade som fan idag haha man får garvisar ibland när man hör folk, men vafan ibland bjuder man på sig själv oxå! då e la de dom som skrattar...
hursomhelst, jag kommer att fortsätta med Axlar/vader på torsdagar om det inte är så att jag märker att jag e för trött imorgon när ajg ska köra Rygg/Bic~ är jag inte det kommer jag garanterat fortsätta... funderar bara på närfan man ska släng ain underarmar, ska checka om det finns nån kraft kvar imorgon i slutet av passet. Time will tell~

...Tror att jag har missat de sista sköna vädret för den här sommaren, men ajja de finns solarium haha.



Nu har jag 2 st iphone till salu, en: 3G,16g(svart), och en 3GS(svart) dvs den senaste.




Ska till MM sports imorgon antagligen och köpa hem lite produkter till lagret.. börjar taslut här hemma, fast jag använder iochför sig inte så jäla mycket sånt nu, de blir mest kvarg med fruktsallad!


Proteiner o lite vitaminer o sån skit som ska vara nyttigt efter träning, men jag ser mer fram imot kyckling filen som det blir om en stund..fan va gött, Sajonarah~

Kommentarer
Postat av: Petra

det förstår jag, den var inte lite god ;)

den där telefonen skulle jag inte tacka nej till !

2009-08-23 @ 11:59:54
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Puffinboo

Vad vill du ha för 3gs ? min lilla syster kikarsådana telefoner nu =)

2010-11-11 @ 13:28:50
URL: http://www.nattstad.se/PuffinBoo
Postat av: FeliciaChotnikorn

Hm vad ska du ha för iphone?

2012-03-14 @ 12:22:45
URL: http://feliciachotnikorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0