De va la föjävlitt~

Precis som vanligt blir varjegång bara bättre och bättre för mig, nej hookers jag snackar tyvärr inte om sex, men det gäller iofs det oxå~ men det jag igentligen tjötar om e mina tränings pass, om det inte vore överträning och inte alls bra, skulle jag fan i mig träna varje dag haha, men även om jag ville det hade ja la inte orkat, måste göra annat oxå!

Tog en riktigt schysst bild med min nya Canon Lexus s8500zxr turbo med lins från en gamal pirats förstoringsglas~

Det är därför jag borde ha köpt en kamera jävel..
Ajja ronk balle!~

Ska iväg på rättegång tidigt imorgon, sen e jag ledig resten av dan o hade fan i mig velat njuta resten av dagen av en pizza stor som en rondell, men de ska jag inte.. Hoppas på bra väder, isåfall ska jag vara ute med hunden hela dan o bara ha de gött..

men nu ska vi hoppa i säng!~

denne väldigt fula men inbjudande bild ska vara en schysst animation, hon vinkar att man ska komma o lägga sig, med töntarna på blogg.se har la slut på jolt cola så dom skiter i att fixa småproblem nu..
Och ja..det är jessica alba~


Kommentarer
Postat av: Sofia

Porris, I love you ;)

2009-08-25 @ 10:58:16
Postat av: Lia ☆ Keep it real

WOOW, kolla på dig, helt biffig =O Hur länge har du tränat? Och gymmet ser fan också fräscht ut..



Vårat påminner om en sunkig källare som provisoriskt har byggts om till ett gym.. tur att en annan dyker upp ibland och höjer standarden på stället, hehe!



Jahapp, rättegång också, hoppas det gick bra?!

2009-08-25 @ 13:39:41
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0