Äh skit i det~

Uppe strax innan tuppen även denna måndagsmorgon, fyfan... Va iväg o tränade men jag tog bort axlar ifrån min måndags träning idag och det gynnade bröst/tric riktigt schysst faktiskt, får se när fan jag slänger in axlar nu i veckan bara.. Kanske när dickhead i lerum fått tummen ur o vi drar ner till Life så han får röra på dököttet~ För mig gick de iallafall riktigt bra idag, nu ska jag äta 2 portioner Kyckling filé med fullkornsris och 500 gubbar keso =) och nån schysst sås till, de blir la curry som e kycklings bästa vän men ska se om de inte finns nåt annat.. Om de e nån som e riktigt snabb på ge tips så gör förfan det! haha...

Påtal om curry, såg jag den här artikeln @ aftonbladet idag om dyra saker.


Världens dyraste chokladkaka. Foto: Sang Tan/AP/Scanpix

Brittiska godistillverkaren Cadbury säljer världens dyraste chokladkaka. Priset ligger på motsvarande 11 400 kronor.

Själva chokladkakan är täckt av tunna guldlöv och omslagspapperet är också av guld.

Chokladkakan har skapats för att marknadsföra en begränsad återlansering av Cadburys Wispa Gold-choklad. Och anledningen till att märket Wispa Gold återlanseras är att en Facebook-grupp - "Bring back Cadbury's Wispa Gold" - lockade över 20 000 medlemmar.


Världens dyraste
chokladkaka ställdes ut på Selfridges under en vecka tidigare i augusti och tanken var att den skulle säljas till högstbjudande.

Dessvärre var det faktiskt ingen som ville bjuda tillräckligt högt så Cadbury köpte tillbaka den.


Men det är inte bara
chokladkakor som görs delvis i rent guld.""


Samundari Khazana-curryn
som den kallas, är en mix av kaviar, havssniglar, en hel hummer och ätbart guld



Vilken curry, den skulle man doppat sin filé i, kaviar sniglar hummer och smaken av guld haha, ska checka recept på den o fan i mig prova o göra själv, får fila ner ett guldhalsband eller nån ring som topping haha, Insane~

Kommentarer
Postat av: bella

jo man måste ha kul på helgerna :D hehe

2009-08-17 @ 10:31:25
URL: http://bellalahdo.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

Haha, ja dom är riktigt skojiga! ;-)

Är allt bra med dig? =)

Kram,

2009-08-17 @ 11:01:30
URL: http://mariafanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0